מילון מונחים יאכטה השכרה

חופשת שייט על יאכטה יכולה להיות חוויה מהנה במיוחד, אך לפני שמחליטים לצאת לשייט ביאכטה חשוב קודם כל להכיר מספר מונחים בסיסיים שיעזרו לנו להבין טוב יותר את העולם הנפלא של שייט יאכטות



להלן מונחים ומושגים חשובים לדעת בתחום השייט, סירות, יאכטות,סקיפרים והשכרת יאכטה:

יאכטה:

יאכטה היא כל סוג של כלי שייט המשמש למטרות שונות בשעות הפנאי בים, בנהרות ובאגמים. מקור המילה היא בהולנדית עתיקה — jaghtschipספינת נרדפים. יש את היאכטת המודרניות הנראות כמו ארמונות עם חדרים, מטבח, שירותים ומזגן המכילות מקום ליותר מ-50 איש, וישנם יאכטות קטנות יותר ל-10 אנשים או פחות. ישנם מועדונים המציעים שירות של יאכטה להשכרה לזמן מסוים ביפו, בתל אביב, בחיפה ועוד. חווית השייט היא לא רק לבעלי יאכטות כי ניתן היום לרכוש השכרת יאכטה על פי זמן ולהנות משייט מפנק.

סקיפר:

בשביל לשוט יאכטה, צריך להיות סקיפר (משיט) בצורה רשמית, ולעבור קורס משיטי יאכטות שווה ערך קורס סקיפרים שבסיומו מקבלים תעודת מקצועית של סקיפר. כל אחד מאיתנו יכול להיות סקיפר מקצועי ללא צורך להיות בעל כושר גופני. אם אתם לא מעוניינים לעבור את הקורס ורוצים להנות מטיול ביאכטה, ניתן לשכור יאכטה עם סקיפר מקצועי אשר יוכל לתת לכם את ההנאה המושלמת בבחינת איכות המסלול ופינוקים בדרך.

השכרת יאכטה:

ניתן להשכיר יאכטה לשייט לרגל יום הולדת, לכבוד מסיבת רווקים, הצעת נישואין, אירועים, שמחות, ימי כיף וגיבוש, הגשמת חלומות, הפלגה רומנטית לחוויה בלתי נשכחת. יש חובה לבדוק אם קיים רשיון וביטוח ליאכטה ולסקיפר. המחירים משתנים לפני גודל היאכטה ולפי עונות השנה, תמיד ניתן למצוא מבצעים מיוחדים והנחות למזמינים מראש. ניתן להשכיר יאכטה לפי שעות או ליום שלם בתיאום עם המועדון. בחורף, אם מזג אוויר לא יפה, ניתן לסגור ולכסות את היאכטה.

שייט יאכטות:

ניתן להשכיר שייט זוגי או משפחתי ביאכטה עם מוזיקה באווירה לחופשה על הים, ובזמן ההפלגה ניתן להינות בספורט ימי ואתגרי וכמובן, לקבל הדרכה על היאכטה ועל איזור המסלול עם תכנון מראש וטיולים מרתקים. הטיולים בדרך כלל נעשים במרינות באילת, הרצליה, תל אביב, חיפה.

קורס משיטי יאכטות:
הקורס מעניק ידע, יכולת וכלים לשיט יאכטה באופן עצמאי ומקצועי. הקורס הוא מחולק ללימוד עיוני ולימוד מעשי בים והוא בנוי לקבוצות קטנות. וכך שהלימוד הוא יותר אישי המסוגל לתת לתלמידים הבנה יותר עמוקה וברורה. ניתן לתאם עם הצוות שעות לימוד נוחות, כמו בימי שישי ושעות בערב.

קורס סקיפרים:
ניתן ללמוד בקורס להשטת יאכטות כל ימות השנה, הקורס נמשך כמה חודשים. מחיר הקורס יכול להיות בין 12,000-10,000 שקלים, תלוי בכמה בחינות. המחיר של הקורס כולל כל הציוד הנדרש ובנוסף לכך קורס לעזרה ראשונה. התלמידים צריכים לעבור כמה בחינות במהלך הקורס. ניתן לבקש קורס ניסיון ולהתרשם מהצוות ומהיאכטות.

פוסטים קשורים
  1. השכרת יאכטה טיפים חופשת שייט על יאכטה יכולה להיות חוויה מהנה במיוחד, אך לפני שמחליטים לצאת לשייט ביאכטה חשוב מאד לקחת כמה דברים בחשבון, ברגע שאתה כבר על ומגלה פתאום שהסירה היא לא מה שחשבת אז כבר מאוחר מדי כדי לסגת. כאשר בוחרים לצאת לשייט על  יאכטה רצוי לקרוא היטב
  2. מילון מונחים סקיפרים לכל מי שרק שמע על יאכטות ורוצה קצת להתמצא במה קיים ביאכטה, אספנו 10 מושגים מהעולם של הסקיפרים עבורך
  3. יאכטה ללא רישיון רוצה להפליג מהר , לא רוצה להכנס לתהליך של הוצאת רישיון? יש לך אפשרות להשיט יאכטה גם ללא רישיון. הדרך המהירה ביותר להפליג נמצאת קליק אחד ממך.
  4. סוגי רישיונות סיילור באה לעשות סדר בכל ההסמכות והרישיונות שייט של משרד התחבורה